Fredag

Det är redan fredag och helg igen. Tiden går undan i rasande fart även om vi gillar att det är helg och vi får ha vår pappa hemma hos oss. Vi har en trevlig helg framför oss. Imorgon kommer familjerna från vår sjukhustid hit till oss på grillkväll. Ska bli så roligt att träffas allihop. Vi mammor ses med jämna mellanrum och har så gjort under hela mammaledigheten. Det är så roligt att vi funnit varandra, varit med och gjort samma resa och har grabbar som är födda lika tidigt. Så det är underbart varje gång vi ses och man får se killarna ihop. Så på lördagens schema står det alltså grillning med fina vänner och såklart hoppas vi på en lördag som bjuder på sol och värme. Söndag står det något så otippat som loppis på agendan. Grabbarna ska få ha en far & son dag tillsammans med mamman ska iväg och sälja på loppis. Även det ska bli spännande. Är lite rädd att jag har för höga förhoppningar och kommer hem med hälften av prylarna igen. Allt som jag packat med vill jag helst inte komma hem med igen. Även om det är sälja på loppis som är huvugrejen så är det minsta lika mycket huvudgrej att jag ska tillbringa dagen tillsammans med fina mammavänner. Så även söndagen ska bli en riktigt trevlig dag med härliga människor.
Nu är det hög tid att hoppa ur pyjamasen och göra sig redo för veckans mathandling.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi kommer rocka grymmast på loppisen imorgon :)

2012-06-09 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback