Stadstur

Glest mellan inläggen här inne. Jag skyller fortfarande på semestertider. Det känns rätt skönt att vara på hemmaplan igen och skönt att få fortsätta semestern ännu ett tag till. Efter några fina dagar här hemma med badning och lite småfix både inomhus och utomhus så tog vi idag och gjorde en heldag inne i stan. Strosade runt, trängdes med folk, åt lunch och strosade runt ett tag till. En skön dag inne i stan med bästa grabbarna! 
 
 
 
Min lilla kille testar små miniböbler. Kanske vore det något till nästa sommar? Helt galet vad tiden går fort. Minns sommaren 2011 som igår och snart har sommar 2012 passerat oss förbi. Min lilla minibebis är en liten pojke nu med en enorm egen vilja och charm. Snart om inte en allt för lång tid stundar ett nytt kapitel i vårt liv. Föräldraledighet och bebis-gos dagar är förbi och vi ska alla tre in i vardag och nya rutiner vad gäller jobb för både mamman och pappan. Men störst av allt kommer nog bli att min lilla kille ska börja förskolan och tillbringa tid där tillsammans med kompisar och fröknar utan mamma. Jag ska erkänna att det är med en viss klump i magen jag tänker på detta. Väldigt jobbigt, men nödvändigt. 
 
Försöker intala mig att det är en långt kvar ännu och att när dagen är kommer så är vi alla redo! 
Mammas älskade lilla trollunge ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback