Torsdag!

I skrivande stund sitter jag och försöker få ihop slutet på denna vecka. Känns en aning rörigt då E måste jobba över idag, borde träna ikväll och ska spela match imorgon. Vi skulle behöva fylla upp kyl och frys och jag vill även hinna träna. Samtidigt så vill jag bara få vara med min son. Gå ner till öpnna förskolan och umgås med andra mammor och bebisar är väldigt lockande. Tack vare att det spöregnar ute idag så känns en promenad till öppna förskolan ganska lättstruket, att åka och handla med Philip känns bara bökigare då det regnar ute också. Så just nu planerar jag faktiskt att göra ett försök nummer 2 till att åka ner till sats och se om vi inte kan klara av lite träning medan Philip är på minisats. Klarar vi det så skulle jag kunna åka och handla ensam så fort E kommer hem från jobbet. Så kanske kanske blir det inte så dumt detta ändå.
Jag vill ha SNÖ! Detta regnande är deprimerande. Jag vill vara ute och gå i nysnö och dra min lilla son i sin pulka.
Igår hade vi en mysig dag på ikea tillsammans med Sofia och Nils. Jag kom hem med lite smått och gott. Hittade äntligen kuddar till soffan! Körde även ett bodypump pass igår och idag gör sig kroppen påmind. Hej Träningsverken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback