Tisdag

Imorse när jag vaknade hade jag ett meddelande på telefonen. Detta sms gjorde vår tisdag. Jag och Philip fick genast roliga planer för dagen. Sofia och Nils kom till oss och har hängt med oss hela dagen. Supermysigt! Grabbarna har busat och mammorna har surrat. Packade även ner barnen i vagnarna när det var sovdags och tog en skön promenad i solen. När vi kom tillbaka så sov våra små troll ute medan vi värmde matlådor till lunch och fikade fruktsallad. En heldag med trevligt sällskap! Spontant, enkelt och väldigt trevligt!!
Man kan inte tro att dessa grabbar är nästan jämngamla med någon veckas mellanrum. Nils har blivit en stor kille som kan skjutsa Philip i sin gåstol (som han för övrigt inte når med fötterna i golvet i).
Underbara småtroll!! Tänk att kompisar börjar bli spännande och tänk att både jag och Philip har turen att få lära känna så fina vänner;-) Det är sådana här dagar som är totalt överlägsna när man är mammaledig.
Nu sover Philip i vagnen, det är jobbigt att leka med kompis hela dagen;-) Själv tänkte jag kolla efter om det är något lämpligt träningspass ikväll.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv, Em!! Så himla mysigt idag, älskar att spontan hänga och umgås med dig och Philip! Tycker så himla mycket om er! Kram!!

2012-01-03 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback