Snopet!

I kväll var det min tur att träna. Tänkte köra 55 min cykelpulse men tjii fick jag! Naturligtvis har folk blivit som "galna" så här efter jul och nyår. Det var hur mycket träningssugna människor där. Å naturligtvis så hade jag inte bokat in mig på passet (eftersom det inte brukar behövas). Väntelistan blev det och sedan blev tog det STOPP. Jag som var taggad till tusen och riktigt längtade efter att hoppa upp på cykeln. Något snopen och irriterad vände jag om hem till mina killar igen.
Så istället för en timme på cykeln blev det middag tillsammans med mina grabbar och sedan ett skönt bad tillsammans med världens bästa Philip. Inte fy skam det heller;-) Vilken vändning min måndag kväll tog, det blev inte som planerat! Nu har vi precis nattat lilla hjärtat efter att han har varit riktigt ledsen. Trött, ledsen och svårt att somna. Inte heller hans nattning blev som det brukar. Konstig måndagkväll var vad det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback