Nu är kvällen min

Philip sover, E är på hockeyträning och jag har krypit upp i soffan. Vi har haft en mycket bra och trevlig dag! Lek, bus, lunch och fika tillsammans med Päivi, Helén och smågrabbarna Anton och Elliot. Eller små och små, dom börjar bli stora våra små killar. Dom sitter, kryper, ålar, känner/smakar på varandra och är väldigt väldigt söta tillsammans. Man kan absolut inte tro att dessa 3 grabbar är prematurkillar.
Kameran låg åt sidan hela dagen och det ångrar jag nu. Så istället får det bli en bild på sötaste killen i hela världen (enligt mig).
När jag kom hem från min träning så möttes jag av en pappa som var redo att åka på sin träning med en glad son på armen som var glad över att ha mamma hemma igen. Medan jag duschade fick han sitta i gåstolen inne i badrummet och övervaka. Hihi, alla sätt är bra utom dom dåliga.
Nu ska jag ordna en kopp te, äta kiwi och umgås med min sambo (som nyss klev in genom dörren) innan sängen kallar. Föresten. natten till idag var mycket MYCKET bättre, precis som jag hoppades och faktiskt trodde igår kväll. Philip somnade runt 9 igår och sov ända till 7 imorse. LYCKA! Så idag har det varit en utvilad mamma och bebis;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback