Det kan bara bli bättre!

Jag ska erkänna att i morse trodde jag ärligt talat inte att vi skulle ta oss igenom den här dagen. Visste inte riktigt hur jag skulle kunna greppa taget och vända allt till det bättre. Jag var trött, Philip var trött och det kändes som en enda låååång uppförsbacke. Men så efter någon skön förmiddagssömn för mitt lilla pyre och mängder av kaffe för mamman så var vi på banan igen när han vaknat. Han på strålande humör och jag blev glad eftersom att vår plan som jag hade för dagens träning såg ut att kunna bli av. Lite mellis i magen och sedan åkte vi ner till sats. Philip var på STRÅLANDE humör och charmade tjejerna på minisats som han för övrigt fick ha för sig själv idag. Jag själv fick mig en kort genomkörare på cykeln. Hade tänkt gå på 30 min core också men kände att det fick räcka med 30 min för Philip på barnpassning då han inte varit där på väldigt länge. Det var en glad liten kille som jag hämtade upp och fick med mig hem. Å dom där 30 minuterna på cykeln räddade min dag totalt! Så skönt och så välbehövligt och samtidigt som jag kramade ur all energi som fanns i kroppen så laddade jag upp med ny. Nu någon timme senare med lunch i magen, en dusch och kaffe så är jag som en ny mamma med massor av energi!!
Nu längtar jag tills min lilla prins vaknar där ute i vagnen. Jag vill gosa, pussas och leka med honom!! Vakna lilla älskling, VAKNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback