Sover...

Liten sover fortfarande. Jag har nog växt fast här i soffan vid hans sida. Precis som när han var liten mini bebis och sov lååånga stunder så kan man inte se sig mätt. Kommer man någonsin kunna göra det??
 
Vädret är på topp utanför fönstren. Några minusgrader, snö och solsken. Hade egentligen önskat och hoppats på en härligt dag utomhus i dag. Dessutom har vi besök i helgen med så lagomt till magsjukan. Philips farfar är på besök och riktigt trist att liten blir risig igen då. Jag hoppas innerligt att vi andra klarar oss och inte "åker" dit. 
 
Just nu är E och hans far iväg på uppdrag. Philip sover som sagt och jag spanar på skidorna och beundrar min fina lilla son om vart annat. I kväll är det tänkt att mamman ska i väg till stan för att möta upp tjejerna hemifrån Sundsvall. Jag har verkligen sett fram emot denna kväll och längtar efter vännerna. Så jag hoppas att inte Philip blir sämre och att kvällen blir av ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback