Lucia!

Så var första lucia tåget avklarat och visst värmde det i hjärtat att se sin lilla kille tomteklädd bland sina små tomte, pepparkakor och lucia kompisar.
Vi fick med oss en liten tomte hem som inte kändes hundra pigg och väl hemma visade tempen 39 graders feber.

Jag hade åkt ifrån jobbet och var tvungen att lämna grabbarna hemma och skynda tillbaka till jobb igen. Det kändes inte alls bra att inte få stanna hemma och ta hand om sin lilla skrutt.

Kameran hade vi med oss men så länge bjuder jag på en bild som Linda fångade på Philip och Meja tillsammans och för en stund sedan så skickade E en bild på statusen hemma just nu.

Hat det gått två veckor nu där vi varit friska tro? Är det dags igen nu då? Lagomt med sjukstuga när det är helg och vi dessutom väntar besök. Så typiskt. Vågar knappt känna efter men jag känner mig inte heller helt hundra i kroppen här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback