Vad är problemet?

Vilken skön och härlig värme det är idag. Underbart! Lilleman sover lunchvila i vagnen, E kom hem på lunch så idag har vi haft en trevlig lunch tillsammans alla tre. Jag slog mig ner i stolen och lapar åt mig sommarens kanske sista strålar. Ändå har jag otroligt svårt att koppla av. Ideér och "måste" tankar kretsar omkring i mitt lilla huvud hela tiden. Det finns så mycket nyttigare jag borde göra än att sitta stilla i solen. 
 
* Putsa fönster ( alla fönster på övervånigen är hemska ). Även nere för den delen.
 
* Vika tvätten som ligger i en hög i tvättstugan.
 
* Byta gardiner i köket.
 
* Dammsuga övervåningen.
 
* Rensa garderoben!!!
 
Jag drog ett varv med dammsugaren nere nyss och tidigare ringde dem från kvik och meddelade att mina beställda besticklådor nu kommit. Får se om jag kommer iväg och hämtar dem senare så kan jag göra ett ryck i köket och samtidigt passa på att torka ur lådor/skåp när jag ändå är i farten:-)
 
Fattar inte varför denna eviga rastlöshet kryper så snabbt inpå. Jag jobbar med att låta allt vara och istället njuta av att faktiskt bara vara. Det är inte alltför många lugna stunder med en 1 åring vid sin sida.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback