Paus

Tar igen mig en liten liten stund innan liten vaknar från lunchsovningen. Har skyndat mig under tiden att städa av badrum, dra dammsugaren ett varv och torka av golven. Skönt att ha sådant gjort innan lilla hjälpredan är vaken. Det funkar även då men det tar dubbelt så lång tid;-) 
 
Tvättmaskinen går varm och jag grubblar över packningen inför helgens kommande resa. Jag, Philip och mamma/mormor sätter oss på flyget på lördag och reser ner till Skåne för att hälsa på farmor & Johnny i en vecka. Tycker dock att det känns en aning svårt att veta hur och vad man ska packa. Ena dagen höstväder och andra dagen sommarväder. 
 
 
Vi bokade denna tripp för nästan ett år sedan och nu är det alldeles snart dags. Då kändes det oerhört långt borta och detta skulle få bli en sista lilla resa under mammaledigheten innan jobb och förskola kickar igång. Nu är vi där. När vi kommer hem igen så är det dags för inskolningen. HJÄLP! Samtidigt som det knyter sig i magen så kan jag inte låta bli att längta lite lite lite efter den nya fas vi strax är på väg att kliva in i. Spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback