Hej Vardag!

Nu är det verkligen sluttampen på vår långa semester. Hela 6 vekor har passerat och sommaren har passerat i rasande fart. Jag vet att sommaren ännu inte är helt slut. Men det är svårt att låta bli att inte börja tänka höst ännu. 
 
I morgon börjar E och jobbar igen. Jag och Philip blir ett team bara vi två igen. Vi har några veckor kvar som vi ska göra allt för att lyckas krama ur det mesta och det bästa av mammaledigheten. För om exakt en månad så är det dags för inskolning på dagis. Jag har nämnt ordet ÅNGEST någon gång innan va????
 
Lite skönt känns det allt med att vardag och rutiner kommer tillbaka igen. Men Oj, så ovant det säkerligen kommer kännas imorgon då det bara är jag och Philip som ska vara tillsammans igen. Men först ska jag och min andra hälft ta vara på denna sista semesterkväll och ha en riktig myskväll. Tända ljus, en godisskål och en bra film väntar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback