NÖJD!

Ja, idag känner jag mig en smula nöjd. Nöjd över livet och nöjd över mig själv! Man behöver känna så i bland. Just idag känner jag mig nöjd över att äntligen tagit tag i "sälja-möber-på-blocket-projektet". I morse sålde jag iväg den första saken. När skåpet var sålt så stoppade jag in mig och sonen i bilen och rullade ner till sats. 30 min spinning och 30 min core medan lillen lekte på minisats. Hem och ordna lunch och sedan blev det visst en powerwalk runda på ca.5 km med Melissa Horn i lurarna.
Nu njuter jag av en kopp kaffe och ska snart försöka piffa till mig lite (komma ur träningskläderna) så vi förhoppningsvis kan göra en tur till ikea när pappan kommer hem från jobbet. Middag på ikea restaurangen och kanske försöka finna lite inspiration till förvaring i gästrum och hall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback