Godmorgon Tisdag!

Så lägger vi en fantastisk skön påskhelg bakom oss i bagaget. Några dagars ledighet med familjen och massor av trevliga aktiviteter. Eller rättare sagt i en lagom mängd;-)
Idag är vardagen i kapp, E är åter på jobb och jag å Philip myser framför morgontv:n innan det är dags för frukost. Trots att min käre son bestämde sig för att kliva upp klockan 5 i morse så känner jag mig pigg och utvilad. Lyckades dock få honom att tillslut somna om en liten liten stund. Så vi båda är fulla av energi och jag är pigg. Underbart att få känna den känslan. Sista nätterna har varit fortsatt bra och Philip har fattat grejen med att sova. Han har fortsatt sova fram till 4 tiden. Idag sov han till klockan 5 innan han ville ha en flaska välling. Dock vaknade han till runt 2 och ville bli nerbäddad och få en napp. Så ja, just nu älskar jag nätterna hos oss!
Idag står det 10 månaders kontroll på agendan. Så klockan 13 blir det en tur till bvc. Ska bli intressant och se hur mycket min lilla fis väger just nu. Philip hamnar mitt i mellan när det gäller kontrollerna hos doktorn på bvc. För han är ju mer än 10 månader fast ändå inte. Egentligen är han inte ens 9 månader gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback