Bra Fredag

Så här långt är starten på helgen fantastiskt bra! Vi har sovit bra i natt, vaknade pigg och glada. E jobbar sista dagen innan det vankas långhelg igen. Jag har tränat tillsammans med mammorna. 45 min spinning medan grabbarna skötte sig fint på minisats. Det riktiga vårvädret är här, sol och värme i luften. Sålde iväg det sista av möblerna som legat till salu ute på blocket. Så nu är allt sålt och det kliar i fingrarna att få fixa i ordning nu så som vi vill ha det. Just nu ser det ut som vi håller på att flytta på övervåningen, det mesta ligger i kartonger. Här nere ligger nylagt fint golv som ska bli färdigt i helgen. Fogas och sätta lister. Så just nu ser det väldigt rörigt ut även nere. Garderoben står mitt i vägen och hallen ekar tom. Tittar man ut så är det trädäcksbygge påbörjat och även där ser det en aning rörigt ut. *gaaahhh* Jag vill ha ALLT klart på en dag eller över helgen helst. Mitt tålamod är inte speciellt bra i sådana situationer.
Vi får se hur mycket som vi kan/hinner i helgen. Det känns som det blir en helg med full fart där det är en del trevligheter inbokat samt att det även ligger träningspass inbokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback