Springa eller bubbla

Det blev aldrig någon motion idag. Efter middagen velade jag mellan att ta mig i kragen, dra på mig springkläderna och ge mig ut i spåret eller tappa upp ett bubbelbad och krypa ner där. Jag valde det senare alternativet. Kroppen sa ifrån och jag är så trött idag att jag inte vet vilket ben jag ska stå på. Knepigt eftersom att natten var hur bra som helst och liten sov från 21-03.30!!! Men sedan klockan 7 imorse har vi haft fullt upp idag och av någon anledning är jag helt enkelt trött. Så det fick bli en timmes egentid uppe i badrummet. Första bubbelbadet på jag vet inte hur länge....Bubbla, peela ansiktet, noppa ögonbryn och måla tånaglar. Det var precis det det jag behövde ikväll!!
Nu har det kollats på idol och druckits te i soffan. Jag och Philip tillsammans och E har haft sin egentid på övervåningen framför fotbollen. Nu är det tack och godnatt för idag så tar vi nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback