Grå måndag

Fy, vad tråkigt det var att vinkla upp persiennen i morse!! Det är så grått och mörkt här att lampor och ljus är tända mitt på dagen. Regnet öser ner och mina planer att Philip skulle sova nu på förmiddagen har redan spruckit. Lite senare idag är det premiär för babymassage och känner jag min lilla kille rätt så kommer han garanterat sova sig igenom detta. Därför var mina tanke att han skulle sova nu innan så jag får en vaken kille till mysstunden senare. Hade även hoppats på att kunna promenera den korta sträckan till massagen men som det ser ut just nu så blir man plaskblöt innan man lämnat gatan. Vore skamligt att behöva ta bilen dit. Men ännu finns det hopp om att det regnet skall ge sig.
Annars händer det inte så mycket här idag. Det tvättas lite och ska packas inför morgondagens tågresa upp till Sundsvall. En ganska så grå men rätt mysig måndag ändå;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback