En längtan

I helgen såg jag ett avsnitt från programmet Ullared. Efter programmet blev genast min längtan efter att få åka dit mycket stor! Det var tänkt att vi skulle ha åkt dit i maj (då Philip föddes) tillsammans med våra vänner Farzad & Linda. Stugan var bokad och ullared spikat. Att det då inte blev av har absolut inte gjort något med tanke på att vi fick vår skatt istället lite tidigare;-)
Men nu, nu känner jag en stor längtan efter att lyckas hitta en ledig helg och åka ner. Självklart längtar jag inte bara efter ullared utan längtan till västkusten över huvud taget är stor. Men helt klart så är det sommartid som man ska åka men just nu skulle jag kunna tänka mig att åka i princip bara för att åka ner och göra Gekås;-) Jag har bläddrat febrilit i almanackan för att kunna hitta en ledig lucka. Men det verkar vara svårt eftersom hela höstens helger verkar vara planerade och bokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback