En av dom bästa

Jag har förmånen att ha två fina toppen killar i mitt liv. Två helt fantastiska grabbar som förgyller mitt liv och min tillvaro! Kärleken till dessa två killar är obeskrivlig och kan knappast förklaras i ord. Två stora kärlekar men på två helt olika sätt. Jag skriver ofta om kärleken till lilla hjärtat här på bloggen. Men kärleken till mitt stora hjärta är inte mindre. Det är E jag pratar om. Mannen i mitt liv, min bästa vän, min stora kärlek, min själsfrände och mitt ALLT! Det är han som får mig att tro på mig själv, det är han som söttar mig, finns vid min sida och det är han som gör att den gråaste vardagen aldrig blir trist!
Utan E vore jag nästan ingenting. Han är helt enkelt bäst min E! Att dessutom få ha honom som pappa till mitt barn är helt fantastiskt! Den bästa och finaste pappan man kan tänka sig till sitt barn. Jag och Philip är lyckligt lottade <3<3
Tack Älskling för den enormt fina jackan <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint inläggg. Dock fick jag mig ett skratt, värsta kärleksförklaringen sedan

"Tack Älskling för den enormt fina jackan <3<3<3<3". ;)

2011-09-24 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback