Tråk-Torsdag

Det blev sovmorgon i morse (igen) efter en natt som varit väldigt bra med tanke på en liten förkyld sjukling. Vi sov så pass länge att det blev tajt om tid att hinna ner till församlingshemmet klockan 10 för att hämta nyckeln. Lilla hjärtat somnade så fort han bäddades ner i vagnen och sover FORTFARANDE! Jag har passat på att dammtorka, dammsuga och skura golven i huset varvat med att kontrollera herrn i vagnen. Även lunchen är intagen och nu längtar jag faktiskt efter att få pussa och krama på mitt lilla troll.
Tänk att det är mitt på dagen och ute är det så grått och trist att det blir mörkt inne. Tror nästan att jag måste tända lite lampor/ljus här inne. Tända ljus, göra i ordning en kopp kaffe och mysa ner sig i soffan kanske!? När E kommer hem i eftermiddag ska jag åka iväg och inhandla det mesta inför dopet. Ska plocka upp lite mjölk ur frysen till lilla herrn så grabbarna klarar sig hemma ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback