Borta bra men hemma bäst!

Känslan att krypa ner i sin egna säng är nästan obeskrivlig efter att man har varit borta. Underbart! Fast vi har haft en toppen helg i Arvika hos E:s släkt. Precis som vanligt när vi är iväg så springer tiden förbi och alla dagarna man hade framför sig och skulle hinna så mycket på försvinner i ett nafs! Men ordspråket "borta bra men hemma bäst" stämmer väldigt bra, för det är härligt att vara hemma igen.
Nu har vi en vecka framför oss med full fokus på kommande lördag. Det finns lite att fixa och trixa med under veckan och om känner jag mig själv rätt så kommer jag inte kunna slappna av förrän på söndag (om en vecka). Lilleman ska ju döpas och även om dopet blir ett ganska så litet och enkelt dop så finns det massa göra och planering;-) Men till att börja med så startar vi denna fartfyllda vecka i morgon med ännu en födelsedag. Då är det världens bästa E som fyller år! Innan vi säger tack och godnatt så tänker jag bjuda på lite bilder från helgen som var...
En som var glad att få träffa lilleman var Philips farmor Anneli.
Äldst och yngst! Hela 80 års skillnad.
Är jag så pigg och kry den dagen jag fyller 80 så kommer jag vara tacksam och lycklig över det! Här är det i alla fall full fart och det bjöds på ordentligt 80 års kalas.
Finaste pappan och hans lilla beundrare Alfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback