Tredje passet!

När E kom hem från jobbet så lämnade jag barn och karl ensamma hemma med middagslagning som projekt. Själv skyndade jag ner till sats för 55 minuters spinning. Tredje passet denna vecka, inte så illa jobbat. Det blir en del pusslande men det går! För när jag ramlade in helt slut och svettig så bytte vi i stort sett av varandra, eller rättare sagt vi umgicks hela familjen en timme innan E drog iväg på sin träning.
Vi hittar snart en rutin på detta med. Jag är helt övertygad om att vi båda kan få till träningstillfällen under veckorna samtidigt som vi också umgås hela familjen! Allt går bara man vill;-)
Nu sover lilleman sött bredvid mig här i soffan och jag tänker luta mig tillbaka och läsa det allra färskaste numret av senaste mama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback