Torsdag

Snart är det helg igen. Veckorna går så fort, fruktansvärt fort! Idag fanns det faktiskt inga speciella planer för dagen. Rätt skönt att inte ha några tider att passa en dag. Har faktiskt gett Philip 100% uppmärksamhet alla hans vakentid idag. Busat, skrattat, lekt, sjungit och myst är vad vi har gjort idag. En promenad på en timme fick vi till mitt på dagen också.
Jag hade planer på att åka och träna den här torsdags eftermiddagen. Torsdagar är en bra "träningsdag" för då kan jag sticka så fort E kommer hem och sedan hinner han också träna eftersom hans träningar inte börjar förrän 20.30. Tyvärr så känns halsen inte riktigt hundra ännu. Dagarna helt ok men kvällarna är hemska. Hoppas verkligen att jag blir av med eländet snart. Så istället för att träna idag så fick det bli en tur till ica macxi och handla mat. Just nu känns det väldigt skönt att ha mathandlingen avverkad. Då slipper jag kånka med mig Philip imorgon och hela familjen slipper tillbringa en lördag på maxi. I skrivande stund så är E på träning, Philip sover i sin vagga och jag riktigt myser här i soffan. Är det egentid det kallas kanske? Fötterna upplagda, datorn i knä och en kopp te.
Imorgon är det fredag och helgen står för dörren. Härligt! Lite sköna planer finns inplanerade;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback