Sundsvall

Vi är i Sundsvall nu, jag och Philip. Anlände ute på ön vid 9 tiden igår kväll. Lilleman var en liten ängel hela bilresan och SOV hela vägen upp. Vi övriga stannade och rastade, men lilleman han sov så sött i sin stol. Idag har vi "hemmamys" här ute. Philip tog sovmorgon och det tackar mamman för. Det är härligt "höstväder" och vi är inne och bakar lussebullar samtidigt som jullåtar spelas i bakgrunden. Känns lite bakvänt att spela jullåtar då gräsmattan är grön, plusgrader ute, blå himmel och sol. Philip har busat med med morfar hela morgonen innan han åkte till jobbet. Så det var en trött liten kille som nyss somnade i vagnen.

Jag själv känner mig en aning handikappad efter att ha glömt kvar telefonen i bilen. Har jag tur återfås den ikväll och jag känner mig hel igen. Tänk vad en pryl kan få en att känna sig helt borttappad. HJÄLP! Jag är beroende av min Iphone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback