Helgblomma

Titta, vad E överraskade mig med då han kom hem från jobbet! Vet inte om jag gjort något speciellt för att förtjäna detta, men glad blev jag!! Älskar att ha en bukett med blommor på bordet. Oftast brukar jag lyxa till det ibland när jag handlar mat och köpa med mig en bukett hem. Det blir liksom lite mer "helgfeeling" med vackra snittblommor på bordet;-) Fast bäst av allt är nog ändå detta, att få fina blommor av sin karl och dessutom en flaska av årsglöggen från blossa med kaffesmak.
Världens bästa E har jag. Tänk att jag haft sådan tur som träffat E och får dela mitt liv med honom. Philip skulle heller inte kunna ha en bättre pappa. Bästa pappan och sambon i världen <3<3<3
Nu står E i köket och håller på för fullt med dagens middag. Philip sover i sin vagga och jag tror bestämt att jag ska kila en våning upp och lyxa med ett bubbelbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback