Godmorgon

Idag var det konstigt nog som vanligt igen här hemma. Pappan åkte till jobbet sin vanliga tid strax innan 6 (tror jag). Jag och Philip sov vidare och klev som vanligt upp klockan 8. Idag kan jag säga att Philip är helt och hållet frisk igen. Tror till och med att den dumma hostan är bort nu också. Så nu är det bara mamman som måste kurera sin hals.
Dagens frukost för mamman medans liten sover i vaggan. Jag hade planer på att hämta ut mitt nya träningskort idag och köra mitt första spinningpass på jag vet inte hur länge. Men som halsen känns så tror jag att det där spinningpasset får vänta. Imorgon kanske!? Istället tror jag att det får bli en långpromenad. Ikväll väntas dessutom besök igen. Då är det "Yejka" som kommer på besök;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback