Farsdag

Idag är det alla pappors dag. Jag vill börja med att gratulera min egen fantastiska pappa och Philips pappa Eric. Dessa två pappor är helt underbara!! Så grattis på eran dag <3<3
Här hemma startade vi dagen med att fira pappan i huset. Jag och Philip tassade ner och gjorde i ordning en frukostbricka. Sedan smög vi upp och väckte pappan med fika och paket i sängen. Sovmorgon och mys i sängen för hela familjen. Jag blir helt varm i hjärtat av att se på dessa två grabbar tillsammans. Dom är mina och min alldeles egna familj. Helt fantastiskt <3<3
Vi har haft en riktig mys-söndag tillsammans idag. Fixat och donat lite här hemma och fått lite nyttigt gjort i hemmet. En skön promenad i härligt väder hann vi också med. Avrundade dagen med smarrig middag och en tårta som jag lyckats göra till pappan. Eftersom min kära sambo älskar chokladtårtor så blev det naturligtvis en sådan som jag lyckades baka. Så nu avrundar vi en skön söndag med kaffe och tårta i soffan med en sovandes bebis mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback