Godmorgon!

Jag hade under morgonen knåpat ihop världens längsta inlägg här på bloggen. Eftersom jag varit vaken sedan 7.30 så fanns tid för skrivandet i sängen. När jag nästan var helt klar med inlägget så ringde Linda. Så istället för att blogga färdigt så fastnade jag i telefonen. Och under tiden så försvann mitt skrivna inlägg. Det var inga världsnyheter jag skrivit om utan mest lite svammel så som att det är den 1 mars idag. Mars är för mig en riktigt vårmånad och någon sa till mig att våren skulle anlända omkring 10-11 mars i år. Stämmer det? Vi får hoppas det;-) Skrev även att nu när vi är inne i mars så närmar det sig en resa upp till Sundsvall. Men när jag tänkte till så börjar kvalet i hockeyn denna vecka och pågår under hela mars månad. Så innan det är klart så är det nog april son gäller. Påsk kanske!?;-) Eftersom jag tidigare hade skrivit en novell så har jag redan hunnit glömma vad det var jag skrev om. Förmodligen väldigt ointressant eftersom jag redan glömt det själv. Linda berättade att solen visar sig i Sundsvall. Det kan jag säga att det gör den inte här i Stockholm. Men en promenad ska jag allt ta mig an ändå. Nu kurrar magen och det är hög tid för frukos. Det hjälps tydligen inte att man vaknar 7.30 för nu är klockan snart halv elva på dagen och jag har knappt kommit ur sängen. Hoppas ni får en riktigt fin första dag i mars månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback