Två månader

Idag fyller vårt älskade lilla hjärta två månader. Tänk att två månader har hunnit passera förbi oss redan. På något sätt känns det som det har varit dom längsta två månaderna i våra liv samtidigt som det känns som det bara har hunnit gå ett par veckor sedan Philip kom till oss. Tidsippfattningen är verkligen inte som den bör vara. Om jag tar en titt i almanackan så ser jag att för två månader sedan var det den 5:e maj och vi befann oss på Huddinge sjukhus. Utlämnade, hjälplösa, nyblivna föräldrar i chock och totalt livrädda! Vi hade inte en aning om vad som väntade oss och kunde inte föreställa oss hur det skulle kunna gå. Jag tror att vi då lämnade verkligheten för en stund. Det känns som evigheter sedan just nu och jag får gåshud när jag tänker på hur vi mådde och kände just då. Lycka blandat med förskräckelse och oro.

Idag är jag glad, stolt och lycklig över att vi har klarat oss så bra som vi har gjort. Vi är hemma, mår bra och Philip växer åt rätt håll. Vi är på väg uppåt! Mammas älskling är 2 månader gammal, 42,5 cm lång och väger 2090 gram. Älskade älskade unge!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback