Mitt år 2010!

En repris från 2009...

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Jag tog steget och flyttade 40 mil för att bli sambo.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Precis som 2009 så avlade jag aldrig några löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010?
Ja, även 2010 blev ett bebis år.
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Tyvärr. Ingen släkting till mig men en oerhört nära släkting till E.
5. Vilka länder besökte du?
 
Blev två resor detta år. En till Egypten och en till Mallis.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej, faktiskt ingenting! Alla släktingar friska o krya samt mer ledig tid tillsammans med familjen.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Tisdag den 2 november.
8. Vad var din största framgång 2010?
Min största framgång är flytten till Stockholm och jobbet på Bromma airport.
9. Största misstaget?
Kommer inte på något speciellt misstag detta år.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt förutom en veckas influensa el. liknande i våras.
11. Bästa köpet?
Det måste nog bli vårat fina hus:-)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart huset.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dagen då beskedet kom att en tjänst på Bromma var säkrad. Det var då allt började:-)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakiras "waka waka"
15. Var du gladare eller ledsnare 2010 jämfört med tidigare år?
Helt klart ett år i glädjen och lyckans tecken. Så gladare:-)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mer tid tillsammans med vänner och familj.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat kanske så att den lediga tiden funnits och jag kunnat rest hem till Sundsvall lite mer.
18. Hur tillbringade du julen 2010?
I Arvika tillsammans med E:s familj.
19. Blev du kär under 2010? Om det är möjligt att bli mer kär så ABSOLUT!!
20. Favorittidning?
ST appen i min Iphone.
21. Favoritprogram på TV?
Dessa vanliga såpor som bonde, ensam mamma, fångarna på fortet, idol och robinsson.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej!
23. Bästa boken du läste 2009?
Jag inser nu att jag varit mer än usel på böcker detta år. Skäms!
24. Största musikaliska upptäckten?
Inga speciella upptäckter. Var på Caroline af ugglas konsert, men jag visste redan att hon är helt fantastisk.
25. Något du önskade dig och fick? Ja, flera saker på flera olika punkter.
26. Något du önskade dig men inte fick? Inget som jag saknar... så nej.
27. Årets bästa film?
Jag är svar för Beck, så jag säger "levande begravd".
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag jobbade förmiddag och när jag kom hem så väntade E med en picknick korg. Så födelsedagen firades tillsammans med E på mysig picknick i härligt och soligt väder.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Rest hem till Sundsvall lite oftare för att träffa familj och vänner. En resa söderut och norrut för att träffa farmor och morfar hade jag absolut velat göra!
30. Vad fick dig att må bra?

Flytten till Stockholm och sambolivet tillsammans med E! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback