Väggtexter

Jag älskar väggtexter och tycker det är så himla fint med en text på väggen istället för massa tavlor. Vi har inte hunnit "bo in oss" ännu när det gäller tavlor. Självklart så skall det upp lite mer på väggarna här hemma. Men allt sker pö om pö. Hitills så har två vägglister kommit upp. En i sovrummet och en i hallen nere. I övrigt så ekar väggarna här hemma tomma. Jag gissar att det kommer att dyka upp en och en annan tavla efter sommaren. En fotovägg kanske!?

Jag har suttit och kollat runt lite på olika väggtexter och det finns HUR mycket som helst att välja mellan. Men några texter fastnade jag för och har haft svårt att släppa. Eftersom vår käre vän Farzad jobbar med sånt dagligen så blev allt väldigt enkelt. Jag skrev upp vilka jag ville ha, skrev upp måtten, E mejlade detta till Farzad och två dagar senare knackar han på vår ytterdörr med alla tre väggtexter som jag önskat i handen. Dessutom så ingick även uppsättning av dessa texter. TACK SNÄLLA snälla, för detta!

Så nu pryder tre texter tre väggar i vårat hem. En text sitter i tvättstugan, en i vardagsrummet och en i sovrummet. Och så här ser dem ut...


Texten "Together we make a family" pryder väggen ovanför soffan i vardagsrummet.



"Laundry room" sitter ovanför bänken i tvättstugan.



"A true love story never ends" pryder väggen i vårt sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback