Alla Hjärtans Dag!

Måndag 14 februari och självaste <3:e dagen! Konstigt nog så är jag ledig idag (med). Känns sådär konstigt, ungefär som att man missat något viktigt eller skolkat från jobbet. Hade två sköna semesterdagar i helgen då jag egentligen skulle ha arbetat och därav så infaller mina fripass nu måndag och tisdag. En riktigt långledighet med andra ord;-) Helgen var egentligen planerad till något helt annat, men innan det var färdigt så blev vi kvar i Stockholm och tog tillvara på ledigheten tillsammans. Sovmorgon, goda middagar, film, bad, promenad, lunchat utomhus är en del av vad vi hunnit med denna helg. För att inte glömma vårt projekt "måla trappan vit" som blev färdigställt.

Idag så är vardagen ikapp oss igen. E är på jobbet och jag känner mig rastlös. Svinkallt ute, så en promenad lockar tyvärr inte för tillfället. Även om det är blå himmel och solen tittar fram. Möjligtvis om temperaturen stiger lite;-) För tillfället så myser jag insvept i morgonrocken i soffan, sitter med datorn i knät och surfar runt på varenda barnvagnssida jag kan hitta. Det har blivit dags att få beställa barnvagn! Jag och E var helt inne på begagnad barnvagn. Men nu skall en ny få beställas och vi båda två är tokglada över det;-) Vi får alltså välja färg m.m. helt själva. Så då förstår ni problemet, att hitta färg m.m. som vi båda gillar. Något som vi båda gillar är kanske inte problemet då vi har rätt lika smak och tycke. Men det finns ju så mycket att välja mellan;-)

Något annat som blivit väldigt inressant på sista tiden är alla internetsidor med bebiskläder. Finns så sjukt mycket fint och man får otroligt med inspiration bland alla kläder. En butik som jag själv inte brukar handla kläder i är zara. Men zaras barnavdelning är helt underbar!


Söta små kläder till en liten kille!




Söta kläder till lilla tjejen!


Alla bilder är lånade från www.zara.com



Kanske har blivit time att ta tag i lite pyssel här i hemmet. En dusch och lite kläder vore kanske en bra början! Hoppas ni alla har ljuvlig alla hjärtans dag måndag <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback