Spontant besök

Precis plockat undan, klätt på Philip och satt han i bilbarnstolen, redo att åka till Stinsen för lite julklappsfix. Skulle bara gå på toaletten själv när det plingar på dörren. Tänk att första tanken är " Åh, nej... j*vla försäljare ". Varför är det alltid så? Nu för tiden så talar man alltid om eller hörs innan man ses. Övervägde tanken " jag öppnar inte ". Men så såg jag en barnvagn skymta när jag spanade genom fönstret. Å vem stod inte utanför om inte gulliga Sofia och lilla Nils. Så istället för att skynda i väg till Stinsen med detsamma så gjorde vi i ordning kaffe och tinade lussebullar. Det blev istället en trevlig fikadate tillsammans med trevligt sällskap! Det gillar vi, jag och Philip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback