Sista Fredagen!

Sista fredagsmyset hos oss för det här året. Philip sover, hockeymatch på tv:n, Timrå - Färjestad. Jag och E sitter i varsin ände av soffan och kollar. Jag har däremot i smyg tagit fram datorn och kollar numer med ett halvt öga. Ett glas rött vin finns också i handen och ljusen är tända. Dessutom brinner det sista "juldoft-ljuset" så det doftar helt underbart här hemma! Underbart!! Jag älskar fredagsmys tillsammans med min lilla familj.
Imorgon är det årets sista dag och självaste nyårsafton. Ojojoj, Vilket år det har varit!! Tveklöst det bästa året jag upplevt av mitt 25-åriga liv. Oslagbart! Att sammanfatta detta år kommer att bli både enkelt och svårt. Så mycket, så mycket upplevelser, klädje, oro, tvivel och KÄRLEK! <3<3
Nu ska jag mysa med min underbara kille i soffan och hålla en tumme för dom röd-vita!

Kommentarer
Postat av: gammelfarmor

De behöver verkligen allt stöd.Kram

2011-12-30 @ 21:53:51
Postat av: Emmelie

Tyvärr räckte det inte.... Känns ganska så kört när det gäller dom röd-vita.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback