Regn och rusk

Ligger under filten i soffan och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstren. Vilken härlig julstäming! Väntar på att E ska komma hem från sin hockeymatch, men det verkar dröja ett tag till. Kanske det vore lika bra att gå upp och krypa ner och göra som lilla älsklingen som redan sussar sött sedan två timmar tillbaka! SOVA!
Är galet trött, vet inte riktigt vad det beror på eftersom jag har en ganska så "snäll" son som låter sin mor sova någorlunda bra om nätterna. Men trött det är jag, ovanligt trött för att vara jag. Det värsta av allt är att jag inte känner det förrän kvällen kommer.
Näpp, nu får det räcka för idag. Gör kväll och går upp och gör lilla hjärtat sällskap!
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback