Godmorgon!

I morse vaknade liten redan  07:00, lyckades ligga kvar och gosa under täcket till 7.30 innan vi klev upp. Jag saknar just nu en tv i sovrummet. Tänk vad skönt att kunna slå på morgontv och ligga kvar under täcket. Nu kliver man upp bara för att man vill få morgonkaffe och se på morgontv. Fast det kanske är lika bra, annnars skulle det nog lätt bli långa sovmorgnar....
Nu för tiden så har jag alltid frukost sällskap också. Philip äter gröt medan jag äter min tallrik fil. Mycket mycket trevligt! Det verkar som att det för tillfället är slut på att äta frukost framför tv:n.
Idag är det 15 december och idag är det exakt 1 år sedan vi fick nycklarna till vårt hus. Tänk, ett helt år har gått och vad mycket det är som hänt på ett år. För ett år sedan var det bara jag och E (Eller Philip låg ju i magen). Man hade nästan svårt att föreställa sig hur det skulle se ut här hemma med en liten i familjen. Jag hade svårt att se en liten barnmatstol vid bordet t.ex. Men nu står den där, ett barnrum är inrett, leksaker ligger spridda på golvet. Och framförallt det är nästan aldrig tyst här hemma. Å det bästa av allt, jag ÄLSKAR det! Jag älskar livet, älskar min familj och älskar vårat fina fina mysiga hus. Det är så fint, mysigt och TREVLIGT! Det är nästan för bra för att vara sant;-)
Precis fått nycklarna och är på väg att för första gången kliva in vårt nya gemensamma hem!
Det var liite mer snö då. Gräsmattan fick vi inte se skymten av förrän våren kom.
Nu ska vi göra oss klara och redo att åka till Danderyd. Vi ska inte på några konroller utan ska åka dit med en liten julkorg till den fantastiska personalen samt säga Hej!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida:
http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-15 @ 16:42:06
URL: http://missalicia.se
Postat av: Johanna

Härligt gumman! Visst är livet härlig! Kram på familjen!

2011-12-16 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback