Uppdatering från Sundsvall

Vi fortsätter vår semester här i Sundsvall. Bloggen vilar lite och vi gör i princip "ingenting". Tar dagarna som dom kommer och njuter av att vara lediga tillsammans. Våra första dagar här i Sundsvall var vi själva eftersom Philips mormor och morfar var på annat håll. I söndags kom dom dock hem med en STOR Philip längtan och sedan dess har jag och E haft svårt att få tag i vår son;-) Vädret har svikit oss och vi har för det mesta bara myst i uterummet. Både dag och kväll...
Igår hände det lite grejer här på ön. För det första så kom min barndomsvän Johanna på besök. Med sig hade hon sina två små charmtroll och mamma Anette. Det andra som hände var att ett paket äntligen kom till oss. Vår lilla familj har införskaffat oss en ny kompis och tillsammans hoppas vi nu kunna fånga massa fina bilder!
Lilla Tilda som hunnit bli 5 år gammal. Hon är nu i åldern som jag och Johanna var då vi lärde känna varandra. Tilda är en kopia av sin mor och jag får en känsla av att hoppa en massa år tillbaka i tiden. Nästan så att jag letar efter mig själv, eftersom vi alltid lekte ihop då vi var små. "mini Johanna".
Inatt/imorse efter att jag gett Philip sitt halv fem mål och mina killar somnat om sött tog jag med familjens leksak och smög ut på altanen för att testa/lära mig lite till...
Idag bjuder Sundsvall på lite bättre väder och vi har lite inplanerat för dagen. Jag och E ska få oss en EFTERLÄNGTAD klippning ikväll hos moster Kicki. Innan klippning ska vi möta upp Madde, Tomas och lilla Nellie för en fika inne i stan.
Just nu slappar alla familjemedlemmar i uterummet och lyssnar på sommarpratarna på radio. Jag tänker joina dem, men innan jag avslutar detta inlägg så måste jag bjussa på en bild på världens vackraste barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback