Sista veckan

Sista veckan innan alvaret sätter igång är här. E återgår till sitt jobb och Jag å Philip blir själva om dagarna. Hemma finns det massor av små projekt att ta tag i och saker som behöver fixas. Det kryper lite i kroppen på mig och jag längtar efter att få ta tag i dessa projekt. Känner mig även en aning stressad över vissa saker som behöver fixas. Men tid till det kommer snart. Även om sommaren är helt FANTASTSIK och det absolut bästa som finns så kan jag inte undgå att känna en viss längtan till hösten. I och med att hösten kommer så kommer vardagen och det är just vardagen jag längtar lite till. Att få ordning på lite rutiner både i hemmet och i familjen. Jag längtar framförallt till att få lite dagliga rutiner på mig själv och då tänker jag i första hand på motion. När Jag och Philip blir själva om dagarna så är det dax för mig att börja motionera! Nu är det snart slut på den långa "viloperioden" som varit!
Men FÖRST.....
Ska vi njuta av den sista semesterveckan och ta vara på varenda sekund tillsammans. Idag kör vi en mysdag här hemma, packar upp, tvättar och fixar lite här hemma. Jag väntar på att Philip ska vakna och vilja äta så att jag sedan kan åka till ica maxi för lite mathandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback