Några matkassar rikare

Ikväll var mathandlingen en ren pärs! Totalt tom i huvudet och helt förvirrad. Redan när jag klev ut genom dörren hemma så kände jag att detta inte var den bästa egentiden man kunde ha. Det tog tid, jag yrade omkring och jag tvivlade en stund på ifall jag någonsing skulle bli klar. När jag kom hem igen så SOV den lilla herren i huset fortfarande. Han sov då jag åkte (väckte han för att han skulle få mat) och hade sovit sedan 16.30. Självklart så sover ungen då mamman är borta en kväll och dessutom jättelänge. Två kvällar i rad nu så har han varit vaken hela kvällarna men inte denna kväll. Så nu väntar jag med spänning på hur denna natt skall bli.
Nu är kylen och frysen fylld med mat och matlistan är väl planerad hela nästa vecka. Skönt!
Nu har föräldrarna kvällsfikat, lilleman ätit och nästa blir nu sängen. Sedan är det bara att hoppas att natten blir bra den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback