Motionen idag då?

Det blev aldrig någon promenad imorse eftersom vi skulle iväg på annat. Men tro inte att jag skippade att röra på mig för det. När E kom hem från jobbet så bytte jag om och gav mig ut till sandaspåret. Precis som förra gången gick jag bort, sprang ett varv och sprang halva vägen hem. Hej å hå! Flåsigt värre men skönt efteråt. Passade på att köra lite situps och armhävningar ute på gräsmattan sedan.
Nu har vi ätit goda grillrester från gårdagen ute (undra om det var sista middagen utomhus innan hösten?), druckit kaffe och ätit den godaste mörka choklad som jag någonsin ätit!! Mörk choklad med havssalt i. Underbart god! Efter att den lilla killen i familjen badat så ska vi nu mysa ner oss i soffan och se på filmen "hur många lingon finns det i världen?".
Trevlig fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Den filmen såg jag också i dag, ingen höjdare tycker jag.



Testa mörka chokladen med havssalt och pecannötter, ännnnnnu godare.:)

Postat av: Emmelie

Jag gillade den, faktiskt! Riktigt småmysig film;-) Å, chokladen den ska jag testa!

2011-08-26 @ 22:43:13
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback