Föräldrautbildning!

I dag har jag och E varit på vår första föräldrautbildning. E var skeptisk till det hela i början. Jag har försökt hålla god min och hoppats på att det skulle vara nyttigt att gå dit. Samtidigt som jag fasat lite för att det bara kommer att vara 1 1/2 lååång timmes "drabbel" och att det inte skulle ge någonting. Så här efteråt måste jag säga att denna 1 1/2 timme gick väldigt snabbt och alltihop är verkligen intressant! Så jag ser faktiskt fram emot de kommande onsdagar som vi har framför oss. Kan tillägga att även E tyckte att eftermiddagen var över förväntan och inte alls så tokig;-) Det hela blev lite mer verklighet för oss, att VI faktiskt ska bli föräldrar på riktigt till sommaren!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback