Söndagkväll!

Direkt efter att vi kommit hem i eftermiddag, fått upp väskorna och tagit reda på posten så drog jag iväg till ica maxi. Stod i valet eller kvalet att handla eller inte handla. Kände ansvar att ta hand om sambon så därför blev valet ica maxi. E är fortfarande risig, halsont, förkyld och feber:-(  Medan han bäddade ner dig i soffan så har jag inhandlat diverse mat inför kommande vecka och naturligtvis diverse behandlingsprodukter som t.ex. blåbärssoppa, nyponsoppa, ben & jerry glass, tidning m.m. Så nu blir det kurera här hemma!

Själv har jag yrat runt här hemma... packat upp och plockat undan. Nu är ljusen tända, räkorna börjar bli redo att ätas så jag tror bestämt det är dax att stoppa in vitlöksbaugetterna i ugnen.


Önskar er alla en skön söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback