Garderobsfix!

Idag när alla andra inleder vecka 39 igenom att befinna sig på sina jobb. Så är jag istället hemma och har lite känslan av lördag;-) Min arbetshelg tog slut 22.15 igår kväll och nu väntar två dagars ledigt. Skönt! Tidigare... innan jag flyttade ner till Stockholm så arbetade jag även då helger, men var aldrig ledig mer än en dag efter helgen. Så man hann aldrig riktigt känna att man faktiskt var ledig. Nu mer är jag ledig två dagar efter helgernas arbete. Jätte skönt tycker jag, då det nästan känns som om det blir lördag och söndag igen.


Nåväl, jag är ledig och E han jobbar. Ute är det höstväder, blåser och är friska vindar. Nästan så att det är kallt inne när fönstret är öppet. Jag har mitt efterlängtade garberobsprojket att ta tag i idag. Garderoben skall rensas och sådant som inte används skall kastas, sommarkläder skall packas ner i kartonger. Uppe på vinden finns kartonger med "vinterkläder" som jag skall försöka leta reda på. Höstgarderoben, Welcome! Lite spotify i bakgrunden så skall nog detta gå som på en dans, eller!?



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback