Så visar Stockholm oss sin mindre bra sida...

Stockholm må vara fantastiskt. Speciellt vår och sommar kan jag tycka. Sommaren är näst intill oslagbar! Men nu skulle jag mycket hellre vilja ha lite minusgrader och snö istället för det som är just nu. REGN! Den snö som föll i veckan har nu förvandlats till SLASK! Det är regnigt, grått, trist och blött. Usch, fyyy och BLÄÄÄ! Just nu så känner jag för lite mer "norrland". Kom igen, ge mig minus på tempen och lite lagomt med snö!


Annars då, det är fredag och det är ju bra;-) Jag plaskade iväg med bilen imorse till ica maxi och trängdes med pensionärerna. Hade tänkte städa när jag kom hem sedan men orken uteblev och istället fastnade jag här... vid datorn och alla bloggar. Har petat i mig lite lunch och en kopp kaffe nu och räknar ner minuterna tills det är dax att åka till jobbet. Känns sådär om jag ska vara ärlig att behöva åka och jobba fredag em/kväll. Hade mycket hellre haft en ledig kväll, god middag och sett på idol tillsammans med E. Fredagsmys helt enkelt!


Nu låter det som om grannen är på väg att borra sig igenom väggen. Känns som det kommer att ramla in en vägg här vilken sekund som helst. Vad gör dom?? Kan man verkligen borra så länge som dom gör? Föresten så är borrning något som tydligen är väldigt populärt i detta hus. För var och varannan dag så borras det. Sedan om det är mån, tis eller lördag morgon det skiter folk fullständigt i! Åh, vad störande!! Jag hör ju knappt vad jag tänker... Skönt att slippa detta problem snart!


Nu: Jobbet nästa;-)

TREVLIG FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback