Farsdag!

Medan dom flesta av oss flänger runt på fika/lunch/middag för att fira sina pappor åt alla håll och kanter så har jag och E det lite lugnare denna söndag. Visst, vi har våra fantastiska pappor vi med;-) Tyvärr inte här hos oss i Stockholm. Men bara för att vi inte har våra pappor här och samlas tillsammans med våra familjer för farsdagsmiddag så betyder det inte att vi inte tänker på just farsdag idag! Jag ägnar en tanke till min lilla pappa idag och det gör jag här på bloggen med en bild som ära;-) <3




Medan jag hoppas att pappa har en SKÖN och LEDIG söndag så skall jag istället tillbringa min eftermiddag i ishallen ute i Väsby för att kolla på när min E spelar ishockey. E är redan på väg och jag skall peta i mig lite lunch och bege mig jag med. Tänkte kolla in på EM Möbler innan och se om dem kan tänkas ha något fint köksbord.




Tag hand om alla pappor idag och ha en riktigt SKÖN söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback