Torsdag

Jag var inställd på tvättstuga idag mellan 10-13, men så var inte fallet. Imorgon däremot då är det MIN tur att tvätta. Så istället har jag fått lite vettigt ordnat nere på centrum. Bland annat så har ett fotoalbum inhandlats till korten från studio fotograferingen. Nu väntar jag bara på att korten skall dimpa ner i lådan;-) Sedan behövs bara en dag med regn så jag kan sitta inne och klippa/klistra!

Jag kom på att jag har nya fotoalbum som ligger nedpackad i en kartong på vinden. Men frågan är bara VAR på vinden och i VILKEN kartong. Så alternativet att gå upp på vinden och försöka leta har inte ens existerat! Till vinden går man nog bara om man verkligen verkligen måste och det på egen risk. Sist höll jag på att få hela stapeln med kartonger över mig. Den gången var det tur att E följde med mig upp som sällskap. Ibland är det tur att man är lite mörkrädd av sig;-) Kom på att imorgon så är det ett tillfälle då jag måste upp på vinden. Förhoppningsvis så har vi tänkt till när vi bar upp kartongerna och lagt t.ex. madrass och extra täcken långt ut. Hoppas!


Nu är det snart time för färd till arbetet igen.


Ha en skön Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback