Packar ihop och tar helg!

Så som rubriken ryder, ja så känns det! Långhelg och flera dagars ledighet väntar!:-) Jag kan efter dagar fullspäckade med utbildning nu äntligen andas ut. Alla prov är skrivna och nu är det bara övning, övning och övning som gäller. Om man kan ligga nära gränsen på "error" i huvudet så borde jag göra det nu:-) För jag har lärt mig saker som jag ALDRIG trodde jag någonsin skulle göra eller klara. Den bästa med allt detta är nog känslan "f*n jag är nog inte så dålig ändå".


Så dagarna som följer nu tänker jag och E njuta av i Arvika. Imorgon förmiddag packar vi ihop oss och styr bilen mot Karlstad hållet. Vi firar att vi nu har långhelg genom att tvätta, laga mat och till det ett glas gott rödvin:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback