Lördag

Jag och E har precis skjutsat och lämnat fadern på Solvalla. Vi skickade med pengar så vi får vara med i spelsystemet till V75. Sedan åkte vi hem igen och håller tummarna för att pengarna rullar in;-) Julius han hänger med mig och E idag. För tillfället tycker han nog vi är rätt så tråkiga (jag sitter vid datorn och E spelar tv-spel).

Hur som så tänkte vi strax göra oss redo för en prommis (en lång sådan) ner mot pampas marina och vattnet. Vad restrerande av dagen har att bjuda på är fortfarande oklart. Inga direkta planer är satta. Men vad jag kan förstå så lutar det åt middag ute på stan någonstans ikväll. När, var och hur återstår att se;-)


En skön lördag som bjuder på halvskapligt och något ostadigt väder. Vi gör oss redo för en skön prommis;-)

Ha en skön Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback