Ledig

Idag är det fixartorsdag kan man kalla det här hemma. Efter 3 arbtesdagar är jag nu ledig torsdag och fredag. Skönt med lite helg;-) Dock jobbar jag sedan lördag och söndag. E han jobbar på som vanligt, så idag passar jag på att ha tvättstuga, har promenerat en timme i solen och under den promenaden så gjorde jag en upptäckt av en mysig park i närheten. Så jag blev genast sugen på att packa ihop en mysig picknickkorg, filt och bege mig dit.

Hade även tänkt gå igenom lägenheten med diverse skurning... Dammtorkning, dammsugning och våttorkning av golv. Sängen skall bäddas rent och en tur på ica maxi för veckohandling. Verkar som om torsdagen får bli en fixar dag här hemma! Rätt så skönt det med;-)


Nu ska jag kila ner till tvättstugan igen....


Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback