Ledig Onsdag!

Idag har jag haft en helledig dag utan några som helst "måsten" så dagen har spenderats tillsammans med Kristel. Vi har gjort en heldag ute i Barkaby med ikea och allt vad det innebär. Shopping, lunch, fika och ännu mer shopping:-) Så skönt och trevligt att ha en heldag utan stress. Vid de senaste ikea tillfällena har E varit med och då går det lätt liite för fort igenom alla avdelningar:-)

Efter Barkaby visiten så lärde jag mig att köra lite mer bil här i Stockholm. Skjutsade hem Kristel till deras nya lägenhet som ligger ute i Nacka. Så nu har jag lärt mig att köra bil åt de hållet med. Även att det var vid rusningstrafik! STOLT! Jag vidgar mina vyer sakta men säkert:-)


Onsdagskvällen har spenderats hemma här i lägenheten tillsammans med hjärtat. Vi har haft en riktig mys-onsdag med tvättstuga, god middag som E lagat (pasta m. vitlöksfräst paprika & halloumi) och hallonpaj till efterrätt. Nu sitter vi med varsin dator som två nördar bredvid varandra i soffan. E håller på att "klicka hem" en väggtext till vardagsrummet! :-)



Imorgon är det torsdag och då väntar en dag på jobbet igen! Två dagars utbildning står på schemat:-) Kom på att just nu lär jag mig otroligt mycket! Man lär sig nya saker varje dag hela livet men just nu så lär jag mig nog lite extra mycket. Tänk att man aldrig kommer att bli fullärd:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback